wtorek, 21 kwietnia 2020

Przemyślenia

Dziś taki dylemat - o czym by tu napisać?

Właściwie nic się nie dzieje, nadal i to już całkiem długo #zostanwdomu, samochód stoi pod blokiem, nie ma dokąd pojechać, nie wolno, trochę strach...

Ale coś udało się dziś nowego zrobić 😃.
Rozpracowałam dziś wordwall.com, dość to ciekawe narzędzie, nawet skonstruowałam jakieś zadania dla dzieci. Czyli posiadłam nową umiejętność i to jest pozytywna informacja dzisiejszego dnia 😀, mój pierwszy raz, ale nie ostatni 😂.



Tak więc do dzieła, koniec narzekania 😊



Cieszę się z tego co mam: ze zdrowia, rodziny, przyjaciół, pracy, pięknej pogody, psa, nowych umiejętności, kwiatów na balkonie i parapecie, spacerów z psem, z kawy na balkonie, jogi, takich normalnych, przyziemnych spraw 😉

  I tego się trzymajmy  😀

A na dobranoc serial "Pełne morze".  Zgony na luksusowym statku płynącym z Hiszpanii do Rio de Janeiro doprowadzają do ujawnienia tajemnic dwóch podróżujących razem sióstr. No to zobaczymy jak się ta historia rozwinie 😏




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz