wtorek, 23 czerwca 2020

Dzień Ojca


 

Tak sobie dziś pomyślałam, że skoro dziś Dzień Ojca, to coś Tacie podaruję, tylko co?


Kolejne śliwki w czekoladzie, które uwielbia, ale nie powinien ich jeść? Kwiatki, które zaraz zwiędną? Z okazji Dnia Matki, Mama dostała sadzonki truskawek w doniczce, a co dla Taty? Pomyślałam i wymyśliłam 😌


Nietypowo, zupełnie inaczej niż zawsze, coś od siebie. Jeszcze nikt nie czytał i to będzie prezent 😊 Popracowałam, ogarnęłam do druku, wydrukowałam i w drogę. Miłej lektury 😏. Jestem bardzo ciekawa opinii 😌. To moje drugie "pisarskie dziecko" zaraz po blogu 😉
Jeszcze raz wszystkiego najlepszego 😍

A tak poza tym, to dziś było bardzo ciekawe niebo, od ciężkich deszczowych chmur aż po piękne różowe chmurki 😊



 Takie widoki tuż za miastem 😮


Spokojna droga, las dokoła, lubię takie klimaty 😄

Miło, bo nasze dzieci też pamiętały i zadzwoniły z życzeniami 😊 Tak więc taki Dzień Ojca 😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz