piątek, 23 października 2020

Mimo wszystko

Wczoraj wrzuciłam 12 zasad szczęśliwej codzienności. Pierwszy punkt mówił o tym, żeby rozpoczynać każdy poranek od miłego gestu dla samego siebie ☕ A tu dziś na parapecie w klasie...

I od razu zrobiło się miło 😀 Sama sobie nie zrobiłam miłego poranka, ale jest ktoś, kto o mnie pomyślał i zrobił mi super dzień. Dzięki Kasiu 😍

Potem "wróciliśmy" z dzieciakami do lasu 😉, utrwaliliśmy warstwy lasu i powstały takie piękne prace 😊



W klasie zrobiło się pięknie, jesiennie 😊 Od poniedziałku klasy 4-8 będą uczyły się zdalnie, my na razie normalnie, więc wykorzystujemy okazje 😃Potem zostało mi tylko kilka godzin pracy i już o 16:00 mogłam wyjść ze szkoły. 

Od jutra cała Polska w czerwonej strefie, co wiąże się z nowymi obostrzeniami 😕 Między innymi zamknięte będą wszystkie restauracje. Ponieważ dzieciaki są na miejscu i mają czas, to "rzutem na taśmę" postanowiliśmy odwiedzić obiadowo "Szczaw i mirabelki". 


Każdy zamówił to na co miał ochotę 😋



Niestety nie mogliśmy posiedzieć zbyt długo, ponieważ musiałam wracać do domu. Nadzwyczajna Rada Pedagogiczna on line. Trwała dość długo i nie ukrywam, że ze zmęczenia padałam przed komputerem 😴


Znalazłam taki wiersz, ku pokrzepieniu serc 😊

A kiedy już będzie po wszystkim

Gdy świat wróci na miejsce

Pójdziemy razem na spacer

Trzymając się za ręce

A kiedy już będzie po wszystkim

Do kina razem wyjdziemy

Wracając parkową alejką

Chmury podziwiać będziemy

A kiedy już będzie po wszystkim

Świat się na chwilę zatrzyma

Serce wdzięczność otuli

Odeszła niedobra godzina

A kiedy już będzie po wszystkim

Przyjdzie czas zrozumienia,

że zawsze obok był człowiek

z sercem zamiast kamienia

- Elżbieta Bancerz

Czego i Wam i sobie życzę z całego 💗


 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz