poniedziałek, 26 października 2020

Nowy tydzień

Kolejny bardzo pogodny, jesienny dzień. Czas do pracy...



W okolicy mojej szkoły takie piękne kolory, aż chce się tam być 😃😉 I na razie chodzimy, ciekawe jak długo? Nauczyciele chorują, zastępstw coraz więcej, nie jest lekko.

Ale co tam, byle do przodu 😊 Cieszmy się z tego co mamy, w obecnej sytuacji najbardziej ze zdrowia. Starsze dzieci pojechały, jeszcze jadą, są już bliżej niż dalej. Niedługo będą na miejscu. Czekamy na wieści...

Po powrocie z pracy obejrzałam 43 odcinak Poniedziałkowego Kopniaka w Dobrym Stylu - Justyny Krawczyk. 

 Dziś o "7 rzeczach, które warto zrobić w wolnym czasie":

1. Ćwicz

2. Wycisz się

3. Poczytaj coś wartościowego

4. Spędzaj czas z najbliższymi

5. Zrób zupełnie coś nowego

6. Posprzątaj szafę

7. Zrób coś dla innych

No i tak... Udało się całkiem niedawno wszystko oprócz punktów 1 i 6... Punkt 1 muszę znów uruchomić, aby lepiej się czuć. Punkt 6 natomiast, to jest rzecz, której bardzo nie lubię robić 😕 Musi  poczekać na długie zimowe wieczory 😈😁

Ale moi drodzy mam coś SUPER na dziś 😃 Bardzo Wam wszystkim dziękuję za obecność. Mamy to! Ponad 500 odsłon moich "Felietaży". Bardzo, bardzo się cieszę i jeszcze bardziej dziękuję 😍 Będę pisać, bo z tego wniosek -  warto 😃 Kiedy zaczęłam, nie przypuszczałam, że będzie to temat na tak długo. "Koronki" niestety nas nie opuszczają 😕 a wręcz przeciwnie, niestety czują się coraz lepiej 😟 Życzyłabym sobie, aby ten temat już się skończył. Jeśli tak się stanie, obiecuję znaleźć inny temat i mimo wszystko pisać 😍


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz