niedziela, 15 listopada 2020

Jesienna niedziela

Dziś też spokojny poranek (o ile wstanie o 10:00 można tak nazwać) 😀, śniadanie, msza w domu, bo taką decyzję podjęliśmy kiedy zrobiło się znów bardziej "koronkowo"... 

Słońce zaprosiło nas na spacer, dziś wybraliśmy Park Sołacki, było bardzo dużo ludzi. Każdy chciał choć przez chwilę odetchnąć. Było pięknie 😊

 




Te kolory... Pięknie jest jesienią 😍






Wiem, że dobrze mnie znacie i jak sobie coś postanowię, to nie ma, że boli 😉 Pozbierałam liście i wzięłam się do roboty 😊 a raczej do dobrej zabawy i dzisiaj jestem z siebie bardziej zadowolona 😊


Po powrocie obiad a potem kawa z małą niespodzianką w postaci makaroników 😋 Nigdy takich nie jadłam, pycha 😊


Teraz film "303:Bitwa o Anglię". Podobno większy nakład finansowy niż w filmie "Dywizjon 303. Historia prawdziwa", ale ta druga wersja bardziej mnie przekonała. Oglądaliśmy ją w ubiegłym roku.

A może to obsada zrobiła swoje? Pewnie tak...

A na dobranoc

Zatem cieszmy się z tego co mamy i celebrujmy każdą chwilę 😀

2 komentarze:

  1. Prześliczne te Twoje różyczki 😃 ...bo jak sobie coś postanowię to..."Trening czyni mistrza ❤ GRATULACJE !!!😘😘

    OdpowiedzUsuń