wtorek, 24 listopada 2020

Domowo

 

 

Spacer z Figą skoro świt, niebo pięknie różowe, trochę chłodno, ale przyjemnie tak iść raniutko 😊




Potem lekcje, dziś o Janie Matejko, cały czas wokół historii Polski.


Takie portrety powstały, zdolne te dzieciaki 😀 

Potem napisałam dość dużą część drugiego rozdziału mojego e-booka. Dotarłam do ostatniej pracy plastycznej, ostatniego dnia przed ogłoszeniem pierwszego nauczania zdalnego. Wtedy jeszcze nikt nie wiedział jak to się wszystko potoczy dalej. 

Dziś dzień bardzo komputerowo - łączeniowy, bo oprócz lekcji również Rada Pedagogiczna i konsultacje z Rodzicami. Pełna aktywność przez cały dzień 😵 Ledwo na oczy widzę 😂 No ale jestem i piszę te parę słów.

Tak wiem, wiem, szukam, szukam i znajduję 😃 Poszukajcie też, warto 😃 Ja znalazłam to co kiedyś odpuściłam. Piszę, piszę i znów koloruję 😂

 


Na dziś tyle. Do jutra 😍



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz