niedziela, 28 lutego 2021

Świętowania ciąg dalszy

To dziś ten dzień, gdy człowiek się budzi o rok starszy 😲 Jakie wrażenia? W zasadzie nic się nie zmieniło 😏Teraz łatwiej będzie odpowiedzieć na pytanie - Ile Pani ma lat? Jeszcze niedawno zastanawiałam się czy 46, a może 48? Teraz jasna sprawa, bez pomyłki powiem 50 😍

Dzień odpoczynkowy... Kuba z Agatą jeszcze są, jutro rano uciekają... Ale fanie, bo mieliśmy czas żeby pogadać, a tak w ogóle to bardzo mi pomogli w przygotowaniach do wczorajszej imprezki. Wszystko było pyszne, dziś zjadaliśmy "resztki" i na dodatek placuszki warzywne z dipem, pycha.

Ja dziś z Agatą raczej w świecie"wirtualnym" 😉 Założyłyśmy stronę na fb:

https://www.facebook.com/Malgorzata.Dladobradziecka 


Już się tam całkiem sporo ludzi pojawiło, będzie gdzie wrzucać e-booka 😊

Taki oto kolejny krok w rozwoju, kolejne marzenie spełnione 😍

Życzeń spływa dziś do mnie cała masa, zewsząd,  rożnymi "kanałami" 😉 Jest mi bardzo miło, że tyle osób poświęca choć chwilę i pisze jakieś słowo do mnie.

Wszystkie życzenia przepiękne, a niektóre z nich zapadną w pamięć na dłużej i oby choć cześć z nich się spełniła, to będzie super 😍

"Małgosiu, najpiękniejszych z pięknych chwil i najlepszych ludzi zawsze na wyciągnięcie ręki 🌷🌷🌷 Ciesz się tym co robisz i rozkwitaj dzięki temu 🌹🌹🌹"

 

"Wszystkiego najpiękniejszego, samych cudownych chwil i spełnienia najskrytszych marzeń! 🥂🍀😘"
"Pani Małgosiu, dużo miłości, uśmiechu i zdrowia. 100 lat! 🎁🎂🍾"
"Wszystkiego najlepszego droga sąsiadko! Spełnienia najskrytszych marzeń ! Zdrówka i radości . ❤️🌺No i pamiętaj , ze życie zaczyna się po pięćdziesiątce.... no czasami po dwóch 😉 Jeszcze taz STO LAT STO LAT 🥂🍰"
 
Wszystkich na fb jest ponad 70, a przecież inne "źródła" też są 😂😘😍
Bardzo wszystkim dziękuję 😊
 

I na dobranoc:

  Myślę, że GO mam, czego i Wam życzę 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz