czwartek, 18 marca 2021

TO DZIŚ

Moi drodzy, dziś kolejny długi dzień w pracy.  Od rana świetlica, a za oknem zima...

 


Dzień zupełnie szalony, w takich warunkach jeszcze nie pracowaliśmy 😮 Co prawda była to pewnego rodzaju przygoda, ale lekcje na połowie sali gimnastycznej, to praca na 200% Była też przerwa 😀



No i taki to szalony dzień, a po południu - Rada Pedagogiczna w sprawie nauczania zdalnego 😏

Ale dziś nie o tym przecież miałam pisać!

Dzisiejszy wpis jest 365 wpisem 😀😮

Jesteście ze mną już rok ! Uwierzycie?

Bardzo dziękuję za Waszą obecność 😍

A teraz trochę statystyk. 

Ponad 10 tysięcy wyświetleń. Najwięcej z Polski, ponad 9 tysięcy, 156- to Stany Zjednoczone, 32 - Dania, 21 - Wielka Brytania, 20 - Niemcy, 8 - Belgia, po 1 - Australia, Hiszpania i Japonia. 

Niezły zasięg, prawda? 

Moje Felietaże zostały wyświetlone 777 razy, też całkiem nieźle, co? 

Nie wierzyłam, że tak długo, codziennie będę miała o czym pisać. Bardzo dużo się przez ten czas wydarzyło, gdyby nie te zapiski, to o niektórych rzeczach na pewno bym zapomniała. 

Te codzienne wpisy mobilizowały mnie do pracy. Wiem, że mam stałych czytelników, którzy są ze mną każdego dnia. Nie wiem czy nadal będę pisała codziennie, ale bądźcie tutaj, zaglądajcie, na pewno będzie się tutaj coś działo 😊

Czas poświętować 🍰☕🍸 Tort, kawa i szampan dla wszystkich 😍

I na dobranoc:

Czyli do dzieła 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz