piątek, 16 kwietnia 2021

Tak przy piątku

Jestem dziś przy piątku. Sporo ostatnio się wydarzyło. Niby w domu, ale przepływ różnych wiadomości jest. Bywają różne. Każdy ma swoje radości ale i obawy, lęki. Cały czas koronki szaleją, robią niestety dużo zamieszania.

Na dworze wiosennie, pięknie zakwitły okoliczne krzewy, sami zobaczcie 😊


Żeby może trochę zmienić tor myślenia, to i wiosnę zaprosiłam na chwilę do kuchni 😉


No i sama stwierdziłam, że może trzeba by się "poprzymierzać", sprawdzić jak tam po zdalnym człowiek wygląda 😂

No jakoś wygląda, zupełnie inaczej niż zawsze 😲 

No dobra, ale czas na kawusię... Dziś jest bardzo twarzowa 😀


To taki wiosenny uśmiech, chociaż za oknami jakoś wiosny nie widać niestety...

I z nowości to jeszcze tyle, że wzrok coś mi się popsuł i "awaryjne" okulary są za słabe. Będąc dziś w Rossmannie zakupiłam takie oto...



...i jeszcze nowa pomadka. No, jestem zadowolona 😊





Jeszcze się z Wami podzielę nowościami z FB reklamy. Zasięg mojego posta to 5386, czyli tyle osób mnie widziało, a kliknęło w link ebooka 26 osób. Dziś reklamy ciąg dalszy, może ktoś się zdecyduje i oprócz klikania też zakupi? Poczekamy, zobaczymy...

I na dobranoc:

...no właśnie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz