wtorek, 22 czerwca 2021

Upał i burza

Dziś po kolejnej dłuższej przerwie jestem.  Sporo się u mnie działo. Ale może po kolei...

Były piękne kwiaty z okazji moich imienin, te przyniesione dla mnie i te, które zakwitły na moim balkonie.


Nie było imprezy, ale najbliżsi o mnie nie zapomnieli.

 

 

 

Jedni przyjechali, inni zadzwonili. Było mi bardzo miło.


Na balkonie prawdziwe szaleństwo barw. Sami zobaczcie jaki mój balkon piękny 😊








Niestety upały nie pozwalają nawet na chwilę się nacieszyć, no chyba, że późnym, późnym wieczorem.


No, ale zanim nam się to udało, to mieliśmy jeszcze w międzyczasie przemiłych gości 😍 Ostatnio widzieliśmy się w lutym...



Przyjechali trochę służbowo ale przede wszystkim towarzysko - gościnnie do Dziadków 😊Spędzili z Nimi miły dzień, z nami też miłe chwile i musieli wracać do siebie. Pozostał piękny bukiet wyhodowanych przez Agatę piwonii, garść wspomnień z wieczornych rozmów z Kubą i Agatą. No cóż życie. Trzeba wracać...

U mnie natomiast żadnych "przystanków" 😉Świadectwa, kawa z sercem, a w międzyczasie fryzjer...


...piknik klasowy, zamówić i odebrać bukiet (całe szczęście Szymon mnie wyręczył). Skwar się leje z nieba, czyli czas na szybki prysznic i piękna uroczystość. 

Odkładany od zeszłego roku Jubileusz 50 lecia ślubu. 

Piękni Oni 😍

Była rodzina, przyjaciele, pyszne jedzenie, swojska muzyka, dużo radości, miłe rozmowy, spotkania z niektórymi osobami po wielu latach. 

A w szkole zaczął się gorący czas. Oprócz tego, że temperatura bardzo wysoka, to jeszcze dużo się dzieje. Ostatni tydzień, to ogólne szaleństwo. Był "Dzień gier planszowych"...





...bardzo miły zresztą ten dzień 😊 


Był "Dzień języka angielskiego" prowadzony przez cudowną Zosię 😊





A potem nadeszła straszna burza, nawałnica. Moje kwiatki na balkonie trochę ucierpiały, ale mam nadzieję, że dojdą do siebie... Taki to był właśnie czas. Już niedługo koniec roku i wakacje. E book dla dzieciaków dziś skończony, dostaną w prezencie na zakończenie klasy 3. 

79 stron wspomnień 😏


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz