poniedziałek, 23 marca 2020

Nikt nie powiedział, że będzie łatwo...

No i okazało się, że technologia mnie pokonała...
No może nie zupełnie, bo filmik dla dzieci nagrałam i przy pomocy mojego młodszego dziecka nawet do nich wysłałam, dzieci zachwycone a i mnie nawet sprawiło to trochę radości :-)...
Ale Zoom okazał się zbyt skomplikowany :-(.
Ale po kolei. Okazało się dziś, że wskazane, a raczej zalecane jest łączenie się na video chacie z uczniami. Dziś była Rada Pedagogiczna on-line właśnie przez Zoom, no i całkiem to hulało, gdy to ja zostałam zaproszona do rozmowy. Schody zaczęły się, gdy próbowałam sama się do tego przymierzyć...
Przerwa w dostawie prądu... Uff koniec męki ;-)...
Ale włączyli, odpaliłam dwa filmiki na YouTube, hmmm chyba o dwa za dużo albo za mało...
W każdym razie zalogowałam się, nawet mnie widać, wygenerowałam kod ID i odpadłam... Jutro ciąg dalszy "walki". Dobrej nocki :-).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz