piątek, 10 kwietnia 2020

Wielki Piątek


Wielki Piątek to dzień wolny od pracy? Kiedy wypada? - Wiadomości

Dziś dzień pracowity, ale zarazem pełen zatrzymania, zadumy, przemyśleń...
To taki wyjątkowy piątek w całym roku, a w tym jeszcze bardziej...



Tak normalnie byłabym zupełnie gdzie indziej...
Wykorzystując media udało się na chwilę być, ale to, nie to samo...

To pieśń, która przywołuje wiele wspomnień sprzed wielu lat:
https://www.youtube.com/watch?v=p49glXexhOI

Najbardziej utkwił mi w pamięci Wielki Piątek właśnie sprzed wielu lat. Byliśmy wtedy w szpitalu na oddziale Onkologii Dziecięcej. Poszliśmy zaśpiewać, może podnieść na duchu, ale kto kogo miał podnieść??? To te dzieci miały więcej pogody ducha niż my. Gdzieś za zamkniętymi drzwiami umierała młoda dziewczyna... To niby takie normalne na tym oddziale - nie dla mnie... Dla mnie to był prawdziwy Wielki Piątek jako mamy dwójki zdrowych dzieci. Dobrze, że dane mi było doświadczyć tego, ale te wspomnienia zostaną ze mną na zawsze... Te dzieci miały Wielki Piątek na co dzień... Musimy doceniać, to co mamy, pamiętajmy o tym...
Dziś taki oto wpis, może inny od pozostałych, ale taki mój - wielkopiątkowy...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz