wtorek, 26 maja 2020

Dzień Matki :-)

Podobno znak zodiaku  zdradza, jaką mamą jesteś?

Ryby

"Nie masz wysokich wymagań i nie jesteś surową mamą. Chcesz, by Twoje dzieci były wrażliwe na krzywdę innych, były niezależne i dobre. Zaakceptujesz je takimi, jakimi są, czy też się staną. Cenisz zabawę i chcesz przedłużyć dzieciom ich dzieciństwo – bycie dorosłym Cię przeraża. Spędzasz z nimi tyle czasu, ile tylko jesteś w stanie".

Hmmm, ciekawa jestem zdania moich osobistych dzieci  😏
Ale chyba raczej, na pewno tak jest 😮, to moje skromne zdanie 😊



Dziś taki wyjątkowy dzień w roku, więc możemy ruszać w drogę, do celu 😃




Skoro świt 😂urządziłam pobudkę mojej Mamie 😘, nie ukrywam, że zdziwienie było duże, gdy pojawiłam się znienacka z doniczką pełną sadzonek truskawek 😃, nawet już są malutkie, zielone owoce 😊 Taka niespodzianka z okazji  Dnia Matki 😍


Któregoś dnia na Facebooku umieściłam taki oto cytat:

Odebrałam dziś życzenia od moich dzieci 😘 telefoniczne i osobiste 😊
Te z daleka okazały się nie tylko życzeniami, ale i dużą niespodzianką z wiadomością, że niebawem się zobaczymy 😍
No to już czekam  😉

I tak sobie wspominam 😚


 Przytulasy 😊


Wspólna zabawa 😊
Wspólna praca 😃
Coś tam w barku?


   

Wspólne lody 😋

Powakacyjnie razem 😄

 

Teraz już dorosłe, ale dla mnie dzieci 😊


 Trzeba uaktualnić zdjęcia, bo to mam najświeższe, a minęło od tego dnia sporo czasu... Nastąpiły zmiany, choćby fryzjerskie 😉

Dostałam piękne kwiatki 😊 z okazji Dnia Matki 😉


 Była słodka niespodzianka 😋





I tak właśnie minął ten piękny dzień, a wszystkim, którzy się do tego przyczynili -  bardzo dziękuję  😘


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz