środa, 27 maja 2020

Od rana

   Znalazłam to dziś...

No i chyba, to jest to i tego trzeba się trzymać 😊 a raczej brać, to co każdy dzień nam ofiaruje 😀

Dziś oferta szkolno - on-linowa czyli spotkanie z dzieciakami i ortografia, potem Rada Pedagogiczna


Spotkania owocne, więc ogólnie pozytywnie 😄, jeszcze wszyscy "jakoś" dają radę 😏
"Odwiedziłam" dziś moje kwiatki...









Ten oto kwitnie jak szalony, po raz pierwszy trafił mi się taki  egzemplarz, który ma kwiatki bez końca 😉





Storczyk też cały czas daje radę i jest coraz piękniejszy, jeszcze też nigdy tak pięknie nie kwitł 😀










Figa dziś miała miłe spotkanie, obdarzyła zaufaniem jedną z moich uczennic i dała się pogłaskać 😍


No i  dziś też zebrałam pierwsze plony 😃








Zjedzona rodzinnie 😊😋, no prawdziwa, pachnąca truskawka  😂

Jutro znów nowy dzień, ciekawe co dobrego przyniesie? 😊😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz