czwartek, 28 maja 2020

Popatrz



  Dziś takie słowa mi wpadły 😀

Co oznacza, że jestem wolną szczęściarą 😊
To prawda, zawodowo robię, to co lubię 😀
a prywatnie ostatnio też 😃
Oczywiście są rzeczy, które trzeba zrobić i może nie konieczne się je lubi robić, ale...






Tak więc staram się widzieć raczej tak jak Pan po prawej 😏
Odkryłam w sobie "ogrodniczkę" 😂

 Truskawki szaleją 😄






a kolejne sadzonki czekają na posadzenie 😀... A co, to? Co to?

Znalazłam też "powołanie do Jogi i Tai Chi" 😉, codziennie staram się sobie poświecić około godziny i czuję się z tym super 😊.
Właśnie rozpoczęłam nowe wyzwanie, trzy dni w jeden wieczór - jest moc 😂


Nie zapominam też o moim blogu, z którego się bardzo cieszę i choć czasem weny brak, to jednak jestem tu codziennie i kiedy usiądę przed monitorem, to jakoś tak się pisze 😊
Ktoś kiedyś napisał - "Pisz felietony, bo dobrze się czyta to co piszesz." No to próbuje, na razie do szuflady, ale znów robię to, co sprawia mi przyjemność 😃
A to wszystko w tak zwanym "wolnym czasie" miedzy łączeniami z dziećmi, telefonami służbowo - towarzyskimi związanymi z pracą, sprawdzaniem prac, odpisywaniem na maile 😂 praniem, prasowaniem, gotowaniem, sprzątaniem 😂
Szczęściara ze mnie 😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz