niedziela, 24 maja 2020

Imieninowo ;-)

Dziś córcia ma imieniny, nie świętujemy jakoś hucznie, bo koronki,  poza tym pogoda bardziej barowa 😉, a spotkania na razie to "pod chmurką"...
Zapadła jednak decyzja wyjścia z domu, do restauracji po ponad dwóch miesiącach 😮
Wybór padł na  "Szczaw i Mirabelki", czyli wege, czyli to co od pewnego czasu jest tym, co córcia preferuje 😂, z resztą nie tylko Ona.



 Lasagne szpinakowo - szparagowe, to mój wybór - śmiało mogę polecić 😋






Kolejny wybór padł na gołąbki z kaszą i buraczkami 😊


 Młodzież postawiła na pizzę 😊
  Na deser do kawy wypitej już w domu zabraliśmy snickersa 😋

Jedzenie palce lizać, jeśli ktoś będzie na Piątkowie i chciałby spróbować czegoś innego - polecam 😊

A z bardziej przyziemnych, tak dosłownie spraw, to oto moja uprawa 😀


 Rosną, zaczynają się rumienić, jest radocha 😂

Oczywiście nie zaniedbałam też siebie, pyknęłam jogę i tai chi 😏



A wieczorem zaśpiewałam z naszą grupą 😇


I tak oto skończył się dzisiejszy dzień 😊, intensywny i bardzo się z tego powodu cieszę 😉

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz