sobota, 20 czerwca 2020

Kulinarnie - kwieciście - książkowo

Dziś spotkanie rodzinne, takie imieninowe... Ponieważ część z moich gości jest bez, bez, bez i wege, to trochę poszperałam. Znalazłam przepis na babeczki warzywne - na kolację jak znalazł 😊, tylko czy będą dobre?


 No są, upiekły się, degustacja nastąpiła - wyszły smakowite 😋

Nawet goście nie wege spróbowali i uznali, że dobre - cieszę się 😊

No, ale przed kolacją była kawa, mój jabłecznik, lody i pyszny tort bezowy od naszej osiedlowej "Pani Tortowej" (jak Ją nazywa mój mąż) 😊










Nie zabrakło też owoców z osiedlowego warzywniaka 😀

Dostałam ogrodową różę - pięknie pachnie 😊


 Bukiet białych róż 😊


Róże to chyba moje ulubione kwiaty 😃








A w balkonowych korytkach zawitają niebawem surfinie miniaturki, które również otrzymałam w prezencie 😀



Znów będzie się działo ogrodniczo, już się nie mogę doczekać 😂


Oprócz tradycyjnych kwiatów, są jeszcze takie😃

Muszę poczytać o moich balkonowych uprawach - dziękuję za ten poradnik, popatrzyłam i na pewno znajdę tam sporo wskazówek 😊


Jest też biżuteria - na lato - piękny dodatek 😊



Myślę, że wszystko się udało i wszyscy z miłymi wspomnieniami spotkania wrócili do domów... Fajnie się tak spotkać 😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz