niedziela, 14 czerwca 2020

Podziękuj sobie



Na jednym z portali społecznościowych u  pewnej Pani psycholog dziś przeczytałam: " Niedzielna przypominajka:  trzy dobre rzeczy, za które sobie dziś podziękujesz?" No i tak się zastanowiłam przez moment i stwierdziłam, że trzy to mało... Ciekawe, że wcześniej nawet nie pomyślałam, że można się nad czymś takim zastanowić, ale fajne to 😊 Czasem warto się zatrzymać i sobie podziękować. Można za spacer prawie jak nad morzem 😉, za zdrowie, jeśli poświęcasz mu choć chwilę dziennie, za dobry nastrój, za ugotowanie smacznego obiadu, za zaplanowanie tygodnia, za codzienny wpis na blogu itd. Można by tak jeszcze długo 😍 Zatem doceniajmy to co mamy😉:
- za ciemne włosy - ważne, że są 😊
- kilka kilogramów za dużo - więcej do kochania 😉
- dzieci "wyfrunęły z gniazda" - ważne, że są szczęśliwe 😊
- codziennie brane leki - dobrze, że pomagają 😉

Taki długi ten dzisiejszy wpis, ale jakoś mnie tak natchnęło... A to nie koniec, bo oczywiście spacer był, ten prawie jak nad morzem 😊



 Wiało, szumiało, pachniało lasem, cóż potrzeba więcej?



Znów dróżki zapomniane przez wszystkich, a odkryte przez nas 😊









I tak sobie wędrujemy dbając o kondycję i dobry nastrój 😃, ciesząc się tym co mamy...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz