poniedziałek, 6 lipca 2020

Nie samym pisaniem...

No właśnie, nie samym pisaniem żyje człowiek...
Czasem trzeba zrobić jeszcze coś innego😂

 Prasowanie czekało i się doczekało 😊












Pomidory też czekały aż ktoś się nimi zajmie 😀





Poobcinałam dolne gałęzie i tzw. dziczki  😂
Poczytałam wczoraj, że lepiej to zrobić. Trochę się martwię, bo liście się zwijają i mają ciemne plamki, o tym też czytałam. Dostałam na imieniny książkę "Wyhoduj i zjedz" i czytam...


Takie już mi pomidorki urosły, czekam na "zarumienienie" 😉


Dawno nie pokazywałam Wam mojego balkonowego i "parapetowego" ogródka, a wszystko rośnie przepięknie 😀










Storczyki szleją 😂




Tylu białych jeszcze nigdy nie było 😊





Fioletowy i biało - fioletowy też nie próżnują 😊



A na balkonie wije się powój, na parapecie zioła za chwilę zasłonią widok 😏





Figusia pilnuje, żeby wszystko pięknie rosło 😂



"Koronki" oczywiście cały czas "atakują". Maseczki nadal będą potrzebne, tak więc zamówione, dziś przyszły 😊






Są takie w nutki 😏 



Przyszła też paczka z osłoną na kaloryfer. Niestety montaż nas pokonał... Musimy znaleźć inny sposób na zawieszenie tego cuda 😕

Oczywiście w tak zwanym międzyczasie coś tam napisałam, poczytałam, może nawet mam wstępny pomysł gdzie szukać wsparcia 😉
No i wieczorem nowy zestaw ćwiczeń, oj dziś było ciężko 💪😲😰... "Silny core - trening naprawczy, ćwiczenia mięśni brzucha"...
Teraz konferencja prasowa Rafała Trzaskowskiego na TVN 24, oglądamy, słuchamy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz