sobota, 11 lipca 2020

Zmiany

Jak już pewnie zauważyliście u mnie na blogu trochę zmian 😊
Pojawiło się inne menu, a w nim zmienione - "O mnie" i nowość - "Koronkowe felietaże".
Kilka słów o felietażach. To takie moje pierwsze próby pisania czegoś na wzór felietonów, reportaży, pamiętnika??? Stąd i nazwa taka moja, wymyślona 😉 Zapraszam, poczytajcie, napiszcie co myślicie. Co jakiś czas będą pojawiały się kolejne, bo powstało już ich kilkanaście, a jeszcze cały czas piszę 😃
Dziś dzień bardzo aktywny, zakupy, potem chwila przerwy - kawa u Rodziców, potem powrót do domu, obiad i spacer 😀








Niebo co prawda nie zachęcało, ale co tam, poszliśmy 😊





Jak zwykle piękna przyroda, uwielbiam ją fotografować 😃




Jeszcze udało się "złapać" maki 😉




Kaczuchy też były 😂








Taki piękny zarośnięty staw znaleźliśmy 😏





I uwaga - PLATAN 😲
Wcześniej go nie widziałam, a dziś taka niespodzianka 😂







Figusia dziś jak ta panienka z okienka, szczęśliwa jak zawsze 😄

Teraz film "Gotowi na wszystko - Exterminator", zapowiada się bardzo fajnie. Polski, dużo muzyki, fajni aktorzy 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz