środa, 26 sierpnia 2020

Szkolnie

Kolejny dzień z Radą Pedagogiczną w tle, a raczej to inne rzeczy były tłem dla Rady. Cztery godziny 😲 Do omówienia wiele bardzo ważnych kwestii dotyczących zbliżającego się nowego roku szkolnego. Procedury obowiązujące całą społeczność szkolną - od Dzieci, przez Rodziców, nauczycieli, pracowników obsługi...Zbliża się zupełnie inna rzeczywistość 😔

 

 

 

Klasa już przygotowana na powitanie naszych trzecioklasistów. Miało być skromnie, lepiej mniej, niż więcej. Zdecydowałyśmy, że musi być wesoło mimo, pomimo albo wbrew temu co się dzieje 😏

 

Będzie trudno, ale damy radę, oby zdrowie wszystkim nam dopisywało 😊

W kolejnym Felietażu bardziej się rozpisałam - zapraszam do poczytania 😀

Znalazłam dziś w Internecie takie zdanie:

"Strach zabija więcej Twoich marzeń, niż jakakolwiek porażka" 

I tak sobie pomyślałam, że to prawda. Boimy się i rezygnujemy z działania. Myślimy - Co będzie jak się nie uda?, Co inni powiedzą jak nie dam rady?  

Wysłałam zapytanie w sprawie druku mojej książki do kilku wydawnictw. Ktoś odpisał, że nie jest zainteresowany, inni jeszcze nic, ktoś, aby przesłać tekst, to zobaczymy. Jest jakiś strach. Ale się nie poddaję. A nawet jeśli jej nie wydam, to będę miała ogromną satysfakcję z tego, że napisałam 😍


 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz