wtorek, 4 sierpnia 2020

Taki dzień


Dziś kolejny poranek z jogą 😊 Wczorajsza i dzisiejsza sesja były ponad godzinne 💪😥😰 Nie było łatwo...










Dziś ostatnie spotkanie w tygodniowym wyzwaniu z Olgą - Relaks i Regeneracja 😂


Zrelaksowałam się jak ta lala 😉, zresztą sami zobaczcie na zdjęciach - full relaks 😃

Dziś pochmurno, moje "balkonowe towarzystwo" podlane wprost z nieba 😊


Odnoszę wrażenie, że pomidorom służy taki prysznic. Oprócz tego, że jest ich coraz więcej, to zmieniają kolor 😀


Może wreszcie będą czerwone? 😃

Trochę poczytałam, trochę poszperałam i znalazłam w sieci:

„Dlaczego NIGDY, ale to PRZENIGDY nie powinnaś się poddawać.

To możliwość spełniania marzeń sprawia, że życie jest takie fascynujące.” - Paulo Coelho

No nie ukrywam, że ten cytat w samą porę wpadł mi w ręce, a może w oczy raczej 😂
Są w życiu niekiedy takie dni, gdy zaczynamy wątpić w to, co robimy... No to mnie dopadło dziś 😒
Ale przeczytałam te słowa, pomyślałam i się na razie nie poddaje, choć wiatr w oczy i wątpliwości coraz więcej... Piszę dalej, a raczej jestem na etapie rozmyślań. Taki kryzys "pisarski" mnie dopadł 😕 Wiem, że jeśli chcę spełnić swoje marzenie, to muszę iść dalej "taranem" 😉



2 komentarze:

  1. No, cóż nie zawsze świeci słońce,a dziś jest właśnie taki dzień, więc uśmiechnij się, jutro będzie lepiej.😄👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :-) Dziś zdecydowanie lepiej :-)Pozdrawiam :-)

      Usuń