środa, 5 sierpnia 2020

Dla siebie

Od dziś zaczęłam wdrażać plan praktyk "jogowych"  na sierpień 😃


Przygotowany przez "Internetowe Studio Jogi" program poranków na cały miesiąc 😃
Jest moc 💪🙏





Poza tym okazało się, że od września wracamy do szkół. Zachorowań więcej niż kiedykolwiek, ale co tam... Maseczki i mierzenie temperatury nie będzie obowiązywało, a liczba dzieci w klasach nie ulegnie zmniejszeniu. Ale w razie "w" dyrektor w porozumieniu z Sanepidem i Prezydentem Miasta będzie decydował np. o zamknięciu szkoły, o zdalnym nauczaniu itd. Oto Polska właśnie... No cóż... Życie...

A ja szukam inspiracji na okładkę książki, już jakiś pomysł się zrodził 😊 Poczytałam, posłuchałam, popisałam, zrobiłam zakupy i wybyłam z domu 😎😏😇



A oto piękna łąka tuż obok zakładu fryzjerskiego 😊

Po pół roku dziś pierwsza wizyta u mojej Ani 😀





Po powrocie trzeba było towarzystwo balkonowe podlać 😏 a jeden z pomidorków jest pomarańczowy 😃

A na koniec coś co znalazłam:



No i chyba się zatrzymałam. Nie ukrywam, że mam chwilami wyrzuty sumienia... Zawsze w biegu, zawsze dla kogoś, zawsze musiałam, albo sama sobie narzucałam to "muszenie". Teraz czas jakby zwolnił, mam go więcej dla siebie... Tylko, że muszę się tego nauczyć i do tego przyzwyczaić 😂😆😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz