środa, 2 września 2020

Czas start

Ruszyliśmy... Każdy przy swoim stoliku, ze swoim - piórnikiem, zeszytami, śniadaniem. Nikomu nic nie wolno pożyczać, niczym się dzielić, nie pomagać. Wszystko na odwrót, niż było przez minione dwa lata. W szkole zakaz zbliżania się, a poza nią wspólne zajęcia m.in. treningi piłki nożnej - jakieś rozdwojenie jaźni... Nie jest łatwo pilnować wszystkich obostrzeń, niektóre czynności robi się odruchowo, a niekoniecznie zgodnie z procedurami. Ciągłe myślenie, przed każda czynnością. Męczące strasznie 😔

 

Może by tak odreagować na balkonie? Pada... Ale zdążyłam zrobić zdjęcia, to chociaż popatrzę 😉 



Jeszcze coś niecoś, tam kwitnie, dojrzewa 😍😋

 

Jednak chyba powoli czas na jesień 🍁🍂...



 A apropo rannego wstawania do pracy po półrocznej przerwie 😂 - znalazłam w Internecie 😊

 

No i moi drodzy, okazuje się, że, to o mnie 😲 I co teraz?
Nawet zdarzało się, że przed dzwonkiem...😇 Bo ja śpię "jak mysz pod miotłą" 😃 Ale myślę, że mimo tej wady można mi ufać 😍

Jest już wieczór, a tutaj kolejny mail od Dyrekcji...Znów pewnie jakiś Rodzic zadał dziwne, trudne pytanie... Coraz częściej z każdym problemem zwracają się bezpośrednio do Dyrekcji, choć pewnie można by wszystko wyjaśnić na poziomie wychowawca - Rodzic. O tym między innymi w mojej książce.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz