piątek, 25 września 2020

Jesiennie

Dziś dzień jesienno - pochmurny. Od rana słoneczko, nawet było całkiem ciepło, ale zgodnie z przewidywaniami przed 13:00 zaczął padać deszcz. Zrobiło się szaro, buro i ponuro, ale dzieciaki były zachwycone, bo dawno deszczu nie widziały 😉 Tak więc wiatr i wichura zrobiły dzisiaj furorę 😂Piątki są moimi długimi dniami w pracy, ale dziś jakoś przeleciało 😊

 

Takiego artystę mam w świetlicy 😇 


A, że dziś długo w pracy, a po powrocie zajęcia, to obiad w szkole 😊

Takie cuda serwuje nasza stołówka 😋

 

 

 Po powrocie do domu wpadłam w tryb zadaniowy i wir pracy... 😂 Jutro impreza, a raczej skromne rodzinne spotkanie, ale... No właśnie 😉 Praca na każdym polu...



Figa przecież też musi być piękna :-)


Sernik pachnie w całej klatce 😈 oby był też dobry...


W tak zwanym międzyczasie znalazłam czas na zdjęcie. Dziś na FB akcja #dzienszpilek II Ogólnopolski Dzień Szpilek  - "Wystarczy 25 września założyć szpilki, zrobić zdjęcie i wrzucić je na Facebooka lub Instagrama z oznaczeniem #Dzienszpilek. Za każde takie zdjęcie organizatorzy akcji przekażą 2 zł na rzecz dzieci chorych na raka z Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą". 

No to i ja się dołączam 😊

Skończyłam czytać książkę : "Nakarm, naucz i puść wolno" - Izabeli Antosiewicz. Ciekawa, godna polecenia lektura, spowodowała wiele przemyśleń, "rachunek sumienia". No nigdy nie jest idealnie, ale zawsze chce się dobrze 😇. Wracam do tego fragmentu:


Wymowne i mądre 😊


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz