wtorek, 15 września 2020

Wtorkowo

 Dziś dzień spotkania z mamą. Pracę kończę wcześnie, mama ma też wolne 😊 Wydawałoby się, że skończyłam pracę, to mogę o niej zapomnieć... No niestety. "Kiedy kota nie ma, to myszy harcują" i z moich szkolnych 😇 zamieniają się w 😈 Oczywiście to pojedyncze przypadki, ale zawsze coś pod moją nieobecność musi się wydarzyć i kolejny dzień rozpoczynamy od rozmowy wychowawczej 😭Dziś telefon ze szkoły, jeden mail i kilka smsów od mamy "poszkodowanego" ucznia. Czy "poszkodowany", to stwierdzę jutro, bo różnie to bywa 😏 Udało się opanować sytuację, wiec poszłyśmy na kawę do naszej ulubionej kawiarni "Sowa"



Była kawa - tradycyjnie duże cappuccino i pyszna tarta z malinami 😋 Siedziałyśmy na dworze, pogadałyśmy korzystając z ostatnich promieni słońca 😊

Po powrocie zebrałam balkonowe zbiory 😍

Na krzaczkach jest ich jeszcze dość sporo 😀

Potem posłuchałam Justyny Krawczyk - Jej "Kopniaka poniedziałkowego". Dziś, ponieważ wczoraj nie miałam czasu 😲  

 

 

Temat ciekawy - "Jak nie stracić ani jednego dnia z życia więcej"... 

 

 

Justyna podaje 5 kroków, które Jej pomogły w tym postanowieniu, aby już nie tracić żadnego dnia, żyć pełnią życia:

1. Zauważaj co się dzieje z Tobą - jeśli jesteś w emocjach - ochłoń, postaraj się zmienić chwilę, a jeśli się "już wylało" - napraw.

2. Podziękuj za poprzedni dzień, rozpocznij kolejny od wielkiego - Dziękuję, bo jest za co.

3. Dostrzegaj wszystkie cuda, które nas otaczają, bo to co na co dzień mamy, co możemy robić, co posiadamy, to takie nasze cuda.

4. Pamiętaj, że jesteś wartościowa - sama z siebie, bez względu na to, co mówią inni.

5.  Złóż ślubowanie: "Już nigdy siebie nie opuszczę" - nawet jeśli upadnę, to podam sobie rękę i pójdę dalej.

Posłuchałam, a w tak zwanym międzyczasie poprasowałam, to co zalegało w szafie 😂 Tak więc przyjemne z pożytecznym - polecam 😃



 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz