środa, 7 października 2020

Dzieje się, dzieje...

Pierwszy dzień nowego wyzwania z Justyną - "Porządki w szafie, to porządki w głowie!" Uporządkuj szafę, wyrzuć stare rzeczy, zrób z nich użytek, mogą stać się szmatkami do sprzątania, albo oddaj potrzebującym. Tak samo wyrzuć to, co Cię ogranicza, złe myśli o sobie, przekonania, że jesteś beznadziejna. Uwierz w siebie :-) Posprzątaj szafę :-) Jeden stary sweter, jedno negatywne przekonanie do siebie do śmieci :-) Przed nami kolejne dwa dni spotkań, będzie ciekawie, już to czuję 😀

 

 

Dziś jeszcze przed tym powyższym spotkaniem było inne, nie on - line 😏 W tym oto budynku znajduje się gabinet, do którego się udałam w celu badania. 

Bardzo ładnie urządzone wnętrze, aż miało się ochotę tam pobyć, sami zobaczcie...


Wynik co prawda do optymistycznych nie należy, ale z córcią spędziłam miło czas na wypiciu kakao i cappuccino w Geranium 😍


Klimatyczne miejsce odkryte przez "młodych" 😉



Fotel bardzo wygodny, nie chciało się wychodzić 😏

 

Kakao z mlekiem roślinnym, podobno pycha 😋


Ciasto zjedzone "na pół", z masłem orzechowym i solą, ciekawe połączenie 😃




Dużo zieleni, mało ludzi, cisza, można się zresetować 😏

A po cieście zostały tylko płatki róż 😉

I mimo tego, że wynik niezadowalający, to miło spędzone chwile pozwoliły na moment się zdystansować...

Potem spacer jesienny z Figą


 

I wydawać by się mogło, że jak na jeden dzień, to wystarczy a tu w zanadrzu jeszcze obiad do zrobienia, Rada Pedagogiczna on - line, sprawdzenie poczty...i zaskakujący mail:

Szanowna Pani Małgorzato,

z przyjemnością informuję, że zapoznaliśmy się z przesłanym przez Panią materiałem. W opinii Wydawnictwa nadesłany tekst jest wartościowy i ciekawy. Zwrócić należy także uwagę na to, że poradniki to chwytliwy, marketingowo atrakcyjny gatunek. Tematyka przez Panią poruszana cieszyć się  będzie  niesłabnącym zainteresowaniem. Kolejnymi plusami Pani utworu są jasno sprecyzowany przekaz oraz spójny, logiczny układ tekstu.

Na ostatnim posiedzeniu kolegium wydawniczego przedstawiłem do rozpatrzenia wniosek o publikację Pani poradnika w modelu wydawniczym subsydiowanym i otrzymałem zgodę zarządu na podjęcie negocjacji wydawniczych.

Do niniejszego maila załączam skondensowane informacje na temat tego, jak przebiega i jakie elementy obejmuje proces wydawniczy w naszym wydawnictwie.

W związku z powyższym, jeżeli podtrzymuje Pani chęć publikacji "Nieporadnika" w naszym wydawnictwie, chętnie przedstawię szczegółowe informacje na temat naszej propozycji, kosztów oraz załączę krótki opis dystrybucji i promocji książek.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości pozostaję do Pani dyspozycji zarówno pod adresem mailowym, jak i numerem telefonicznym.

Pozdrawiam serdecznie,

--
Jakub Krzyśków
Menedżer ds. publikacji

Nie ma się co za bardzo cieszyć, bo koszty musiałabym pokryć sama, ale ktoś napisał kilka miłych słów o mojej książce!!! Nie ukrywam, że trochę mnie to ucieszyło. Ktoś, gdzieś w gdańskim wydawnictwie rozmawiał o mojej książce, pozytywnie ją odebrał - to jest już coś 😊 Oczywiście nie zdecydowałam jeszcze i nie odpowiedziałam nic Panu Jakubowi, bo szczerze - nie wiem co zrobić, ale radocha jest 😊 

Mimo wszystko, to był bardzo pozytywny dzień 😍


2 komentarze:

  1. Przyznam szczerze , że mnie zamurowało ale POZYTYWNIE 😃 Moje GRAYULACJE !!! jesteś WIELKA a kiedyś tak w siebie nie wierzylaś ❤

    OdpowiedzUsuń