wtorek, 10 listopada 2020

Nowości

Spacer z Figą, a właściwie dwa. Postanowiłam"odczarować" swój lęk przed zachorowaniem i po wczorajszym zamknięciu się w domu, dziś postanowiłam to zmienić 😊Okazało się, że wyjście z Figą, a potem małe zakupy w osiedlowych sklepikach zadziałały pozytywnie. Niby żadna nowość, że zajęcie głowy czymś innym skutkuje pozytywnie, ale przekonałam się na własnej skórze 😍 

 Dzieciaki pracowały super, jestem bardzo z nich zadowolona, a ja miałam pomocnicę 😉

 

Ciekawe czego się nasza Figa dziś nauczyła? 😂 Na pewno kolory w wierszach jesiennych były dla Niej nowością 😄

 



Dziś też trochę nowa ja 😉 Już był na prawdę czas żeby zadbać o swoje włosy. Poza tym nie wiadomo, czy czasem nie będzie jakiś kolejnych obostrzeń i na przykład zamkną fryzjerów? Oby nie. Już się umówiłam na 19 grudnia 😍


 

Wiecie już, że sporo mojego czasu poświęcam na słuchanie Justyny Krawczyk. Szczególnie są to Poniedziałkowe Kopniaki W Dobrym Stylu, ale też brałam udział w Sukienkowym Love, a teraz są jeszcze wywiady z fajnymi kobietami. No i pojawiła się nowość - książka Justyny, zamówiłam, poczekałam i mam 😊



Po otwarciu koperty 😲... pięknie opakowana w delikatny papier przewiązany wstążeczką książka z... dedykacją i magnetyczną zakładką 😍 Okulary już gotowe, teraz tylko wystarczy znaleźć chwilę i zacząć czytać 😊

Na razie jednak biorę udział w webinarium "Zadania w edukacji zdalnej" organizowane przez Centrum Edukacji Obywatelskiej. 


Trochę można z tego zaczerpnąć dla siebie, ale raczej sporo pomysłów dla dzieci z klas starszych... No ale słucham, może czegoś ciekawego się jeszcze dowiem 😊

A na dobranoc mądre słowa:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz