środa, 18 listopada 2020

Środowo

Dzień rozpoczęty lekcjami, jak co dzień ostatnio, ale dziś  w przerwie, prawdziwa przerwa dla mnie.


 

Początkowo wydawało mi się, że ta praktyka prowadzona przez Piotra Künstlera nie będzie moją ulubioną, ale po upływie kilku chwil zmieniłam zdanie. Chyba przy niej pozostanę na dłużej. Po skończeniu ćwiczeń przeczytałam: "Sesja, którą dzisiaj wykonasz to klasyczna praktyka odciążająca Twój kręgosłup. Podczas prawie godzinnej praktyki poznasz specjalne ćwiczenia hatha-jogi, które odciążą, wyciągną i wyrównają napięcie mięśniowe w Twoim kręgosłupie, usuwając przy tym bóle pleców. Pamiętaj jednak, że sesja ma charakter profilaktyczny." Zatem działam 😃

Potem kolejna lekcja z dzieciakami, dziś kolejny poważny temat - historia 😲. Kto mnie zna, to wie jak bardzo kocham wszystko co z historią związane 😏


 

Po południu spotkałam się z Kasią. Pogadałyśmy, wypiłyśmy pyszną kawę z dodatkiem 😉... czegoś słodkiego...


 

A potem - do roboty. Zawsze podczas naszych spotkań poruszamy tematy "szkolne". Dziś ustalenie ocen z testu z przyrody i "burza mózgów" na temat tygodnia świątecznego w szkole, za który jesteśmy odpowiedzialne. Nie wiemy jeszcze, czy wracamy do szkoły, czy też będziemy pracować nadal zdalnie, więc pomysły muszą być na obie ewentualności.

Za oknami prawdziwa jesień, więc ja postanowiłam spędzać czas na pisaniu. Dziś zakończenie e-booka, czyli opis bohaterów opowieści. Oczywiście jeszcze sporo przede mną, ale początek i koniec już mam 😀

Taki wiersz wpadł mi dziś w ręce, a raczej w ekran:

"Kto chce, bym go kochała..."

Kto chce, bym go kochała, nie może być nigdy ponury

i musi potrafić mnie unieść na ręku wysoko do góry.

Kto chce, bym go kochała, musi umieć siedzieć na ławce

i przyglądać się bacznie robakom i każdej najmniejszej trawce.

I musi też umieć ziewać, kiedy pogrzeb przechodzi ulicą,

gdy na procesjach tłumy pobożne idą i krzyczą.

Lecz musi być za to wzruszony, gdy na przykład kukułka

kuka lub gdy dzięcioł kuje zawzięcie w srebrzystą powlokę buka.

Musi umieć pieska pogłaskać i mnie musi umieć pieścić,

i śmiać się, i na dnie siebie żyć słodkim snem bez treści,

i nie wiedzieć nic, jak ja nic nie wiem, i milczeć w rozkosznej ciemności,

i być daleki od dobra i równie daleki od złości.

Maria Pawlikowska - Jasnorzewska

Piękny, prawda?

 Spokojnej nocy życzę 😌 Znaki zodiaku, które w 2020 znajdą miłość


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz