piątek, 4 grudnia 2020

Przed Mikołajkami

Dziś Mikołajki w naszej klasie, było wesoło, miło, już trochę świątecznie 😊

Wpadłam na pomysł wyjścia do teatru, była to Opera Wrocławska, na spektakl a raczej musical "Pchła Szachrajka", z pięknymi piosenkami, strojami, ciekawą fabułą 😏 Oczywiście nie wszyscy byli zachwyceni, ale spędzony czas inaczej niż przy podręcznikach i ćwiczeniach okazał się całkiem miłą niespodzianką.


Po pracy piątkowe sprzątanie, potem chwila w sklepie, bo nasza Figa nie miała już co jeść 😲... Jutro ciąg dalszy zakupów.

Dziś nie poćwiczyłam 😕, ale popisałam - mój e-book ma już  40 stron, może to za dużo? a w głowie jeszcze pomysł na kolejny rozdział... Poczytałam chwilę, ale najbardziej to pogadałam. Telefonicznie dość sporo i na żywo też - córcia przyjechała, więc pogadane 😍 Zawsze jak Ona przyjedzie, to okazuje się, że w mojej głowie rodzą się nowe pomysły. Dziś kolejny - może by tak zacząć nagrywać bajki dla dzieci? W sensie czytać i wrzucać na YouTube? Hmmm, fajne by to było...

A na dobranoc

Mądre słowa. Miło jest mieć takich "ktosiów" obok siebie ale jeszcze milej, gdy się takim "ktosiem" jest dla kogoś innego 😍


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz