czwartek, 10 grudnia 2020

Przed robot膮

Poranny spacer z Fig膮, listy przeczytane 馃槈 Na dworze by艂o jeszcze ciemno...

 

Potem lekcje, w przerwie zakupy... Jedna z szafek odzyska艂a "艣wie偶o艣膰", okaza艂o si臋, 偶e lakier贸w do paznokci by艂 spory zapas, kolory takie, o kt贸rych nawet nie pami臋ta艂am, jakie艣 inne rzeczy, kt贸re ju偶 si臋 przeterminowa艂y 馃槻馃槀 Jest zdecydowanie przewiewniej 馃槈

A co do przewiewniej, to w toalecie i w kuchni z wywietrznika wieje nam zimnem z dworu, wi臋c jest raczej ma艂o przyjemnie.

A za oknem pojawi艂 si臋 oczekiwany d艂ugo go艣膰, siedzi tak, jakby to by艂 li艣膰, ale jednak pocz臋stowa艂 si臋 pi臋knie mieni膮c膮 si臋 na czerwono jarz臋bin膮 馃榾


 

Troch臋 popisa艂am, jestem prawie na bie偶膮co z moim e-bookiem, cho膰 jeszcze kilka s艂贸w o obecnym zdalnym zosta艂o do napisania.

Po pracy wpad艂a do nas c贸rcia, zrobi艂y艣my szale艅stwo na Jej g艂owie 馃槏 Posiedzia艂a, pogada艂a i pojecha艂a do siebie. Mi艂o jest kiedy tak wpada chocia偶 na chwil臋 "na stare 艣mieci", co by nie napisa膰 "do starych" 馃槀

 

A na dobranoc - znalezione w Internecie, godne przemy艣lenia:

"Pewien zdesperowany cz艂owiek przyszed艂 do mnicha z zapytaniem: - Powiedz mi co mam czyni膰? Jestem za艂amany.  Straci艂em prac臋, syn mi si臋 rozchorowa艂 i 偶ona chce mnie opu艣ci膰. Mnich po chwili zastanowienia odpowiedzia艂:  - Gdy wr贸cisz do domu, napisz na kartce s艂owa: NIE ZAWSZE TAK B臉DZIE... i po艂贸偶 j膮 w widocznym miejscu - tak, aby艣 codziennie na ni膮 spogl膮da艂. Cz艂owiek zdziwi艂 si臋 t膮 rad膮, ale zrobi艂 tak jak mu mnich poradzi艂.  Po miesi膮cu wr贸ci艂 uradowany.  - Mia艂e艣 racj臋 - powiedzia艂 do mnicha - wszystko mi si臋 u艂o偶y艂o.  Znalaz艂em dobrze p艂atn膮 prac臋, syn wyzdrowia艂 i z 偶on膮 zacz臋艂o mi si臋 uk艂ada膰. Mog臋 ju偶 zdj膮膰 t臋 kartk臋. - Nie zdejmuj jej - odpowiedzia艂 mnich. - Dlaczego, przecie偶 wszystko si臋 polepszy艂o? - Poniewa偶"... NIE ZAWSZE TAK B臉DZIE…"

Cieszmy si臋 zatem tym co dziej臋 si臋 teraz, je艣li jest wszystko dobrze, bo nie wiadomo kiedy to si臋 sko艅czy. A je艣li si臋 sko艅czy, to ta gorsza passa nie potrwa wiecznie - prawdziwe to...

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz