piątek, 26 lutego 2021

Taki piątek

Od rana praca, potem świetlica, przed pracą małe sprzątanie, bo goście jadą 😃

Pierwsze życzenia, piękne kwiaty i prezent 😍



I jak się chwilę później okazało jakby umówiony z resztą rodziny. Przyjechali z daleka, a w dodatku z takim prezentem, którego w najśmielszych oczekiwaniach nikt się nie spodziewał 😯

Paczek jak na święta, tylko choinki zabrakło...


...nie wiadomo, którą otwierać najpierw?

Pierwsza z nich, ta najmniejsza zupełnie nie zdradzała tego, co kryją pozostałe...




...będę odmłodzona tak, że nikt mnie nie pozna 😀


W kolejnych paczkach pojawiły się szklanki, takie z podwójnym dnem, bardzo mi się od około dwóch lat takie marzyły. W kolejnych paczkach znalazłam dwie paczki kawy w ziarnach i to już pozwoliło przypuszczać co kryje ta duża paczka. 


To się nie dzieje...

 

...kolejne marzenie spełnione 😍

 

Czy to z okazji takich "okrągłych" urodzin one się spełniają? 

Z tego wniosek, ale czad 😍

Jutro głównym punktem programu będzie kawa z prezentu 😉 My już dziś popróbowaliśmy, hmmm, pycha 😋Teraz trzeba się tylko nauczyć obsługi i można się raczyć tym pysznym napojem 😃

I na dobranoc:

Czekałam, czekałam i się spełniły 😘 Czas marzyć dalej...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz