czwartek, 4 marca 2021

Zimno

Praca, dom, standardowo jak co dzień. Dziś pierwsza rocznica "koronek" w Polsce, równo rok temu to wszystko się zaczęło. I szczerze powiem liczyłam na to, że już będzie po kłopocie, a tu guzik 😪 Wzrost zachorowań, słuchy chodzą o zamykaniu powiatów, szkół, co to znów przed nami? 

Dziś próbne matury, jak ta młodzież po roku nauki zdalnej napisze ten egzamin? Osobiście im współczuję. Trzymam kciuki za nasze dwie rodzinne tegoroczne maturzystki 😍 Dacie radę dziewczyny 👍

Poza tym dziś stworzyłam tytuł i spis treści do mojego e-booka. Córcie poprosiłam o okładkę, może już coś zaczęła działać, na razie nie wiem, jak powstanie, to się z Wami nią podzielę. Mój e-book ma być oczywiście o współpracy, a tytuł: "RAMIĘ W RAMIĘ czyli Jak stworzyć dobrą relację nauczyciel - rodzic dla dobra dziecka?" . Mam już kilka głosów na tak, więc co mi pozostało - działać. Wykorzystam częściowo to co już się pojawiło w moim "Nieporadniku", coś dodam, dopiszę i pójdzie w świat 😊

Moja grupa "Ramię w ramię - nauczyciele i rodzice" liczy już 113 osób i żeby nie było - część z nich, to zupełnie obcy ludzie. Cieszę się, że tworzę taki zespół, mam nadzieję tylko, że uda mi się go uaktywnić. 

Dzieci w mojej klasie prowadzą zeszyty lektur, popatrzcie jakie zdolne plastycznie "bestie" 😃




 



To są ilustracje do bajek samodzielnie przeczytane w domu 😊





I na dobranoc:

To prawda, czasem tylko trudno w to uwierzyć 😌


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz