środa, 3 marca 2021

Pogodna środa

Po pracy zrobiłam obiad i pobuszowałam w internecie. Żeby mieć odbiorców, to trzeba zaistnieć. Odpowiedziałam na kilka postów "branżowych", zapisałam się do trzech grup rodzicielskich, żeby poczytać co ich interesuje, z czym mają problem. Może znajdę inspirację do e-booka. Na razie mam milion pomysłów, ogólny chaos w głowie i tyle z pisania, albo przerabiania książki... 😩

Rozpoczęłam "E-bookową rewolucję" - czyli kurs na temat tego jak napisać i sprzedać e-booka. Poczytałam już sporo, dowiedziałam się wielu rzeczy, ale pomysł na razie nie chce wpaść do głowy.

Pogoda dziś piękna, można śmiało wyjść na chwilę na balkon i porozkoszować się słońcem 😊 Folia ochronna zdjęta tatuaż w słońcu prezentuje się pięknie 😍

I na dobranoc:

Czasem tak jest niestety...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz