piątek, 9 kwietnia 2021

JEST - ZROBIŁAM TO :-)

No to dziś dla mnie wielki dzień :-) Nie macie pojęcia jak się cieszę. Napisałam i z pomocą mojego męża stworzyliśmy "sklep", można go już kupić. HURA! Trzymajcie kciuki żeby znaleźli się chętni 😊
Poniżej wrzucam mój post z FB, kto nie ma, może poczytać 😍
 
UWAGA, UWAGA!!!
Jeśli:
- jesteś Rodzicem lub Nauczycielem
- ważne jest dla Ciebie dobro dziecka
- nie zawsze umiesz rozmawiać z Nauczycielem o swoim dziecku
- masz kłopot, aby porozumieć się z Rodzicem
- chcesz stworzyć dobrą relację Rodzic <-> Nauczyciel
To:
- właśnie dla Ciebie napisałam tego e-booka
- dowiesz się z niego co wpływa na dobrą relację
- pokażę Tobie aspekty z życia dziecka, które wpływają na relacje
- dzięki niemu zrozumiesz Rodzica
- on pomoże Ci zrozumieć Nauczyciela
 
Kliknij w link i kup: https://1ct.eu/5oqa
 
Znajdziesz w nim konkretne sytuacje, przykłady z życia, praktyczne wskazówki.
Po jego przeczytaniu spotkanie z Rodzicem/ Nauczycielem będzie dużo łatwiejsze.
Nawiązanie dobrych relacji jest najważniejszą rzeczą, szczególnie dla dobra dziecka.
 
 
Poza tym mój mąż dziś miał pierwsze szczepienie, to ważny krok. Czekamy aż reszta rodziny będzie bezpieczniejsza i się zaszczepi. 

I na dobranoc:
 
Tak jest!  Trwajmy przy swoim 😀

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz