wtorek, 18 maja 2021

Jestem :-)

 Poprzednio by艂o upalnie, teraz raczej wiosennie i to na reszcie jak za dawnych lat temperatura w okolicach 15 stopni, czyli prawdziwie 馃榾

 

Jeszcze zanim zawita艂a temperatura ni偶sza, to uda艂o si臋 wypi膰 kaw臋 na balkonie w pi臋knym s艂o艅cu i Figa znalaz艂a sobie miejsce w p贸艂cieniu 馃槈



Ostatnio niebo raczej jak powy偶ej i mamy regularne podlewanie bez u偶ywania konewki.

W pracy te偶 czasem zdarzaj膮 si臋 mi艂e niespodzianki 馃槏

Mieli艣my festiwal piosenki, by艂o g艂o艣no, weso艂o, no c贸偶 ju偶 nied艂ugo b臋dziemy si臋 偶egna膰, fajne s膮 te "moje" dzieciaki...

Ale nie sam膮 prac膮 偶yje cz艂owiek, zatem o siebie te偶 nale偶y zadba膰 od czasu do czasu,


czyli to ja w wersji wiosennej 馃槂




Nie by艂oby weekendu bez spaceru. Tym razem wypad na stare 艣mieci, czyli nad Rusa艂k臋.







Figa przeszk贸d nie widzi, wszystko trzeba sprawdzi膰 馃槀 akrobatka. Potem kr贸tki pobyt u Rodzic贸w, kilka fotek na ogr贸dku. Tam rosn膮 takie pi臋kne niezapominajki...



Wr贸cili艣my w deszczu. 

Spora cz臋艣膰 dzieciak贸w z mojej klasy sz艂a do komunii w ten weekend, wi臋c postanowi艂am przygotowa膰 dla Nich ma艂y upominek. 




Bardzo si臋 podoba艂y dzieciakom te anio艂ki 馃槉

Znacie mnie ju偶 do艣膰 dobrze, wi臋c wiecie, 偶e miewam co rusz, to nowe pomys艂y...


W艂a艣nie wpad艂 mi do g艂owy kolejny, uwaga!!! A mo偶e by tak nagrywa膰 bajki dla dzieci? Ale na razie ciiii...To takie wst臋pne plany. Konsultuj臋 si臋 w tej sprawie z Magdalen膮 Wadowsk膮 - trenerk膮 g艂osu, dziennikark膮 i sopranistk膮 w jednym. Moje ma艂e pr贸bki przes艂a艂am, zobaczymy co Ona na to? 

Dzi艣 posadzi艂am nowe kwiatki na balkonie, sami zobaczcie jak u mnie pi臋knie 馃槉

Na razie czekaj膮 na swoje miejsce, musz膮 si臋 dobrze poczu膰 w nowym towarzystwie 馃槈


Ledwo zd膮偶y艂am przed deszczem...




I na dobranoc:

Tak w艂a艣nie 馃槏 Tego i Wam 偶ycz臋.




Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz