poniedziałek, 31 maja 2021

Po przerwie

 Jestem moi drodzy. Sporo się zadziało, bo ostatnio dawno mnie tutaj nie było. 

 

W pewną sobotę był pewien egzamin i niebawem będzie kolejny, tym razem bardziej liczny 😉 No cóż, kolejne doświadczenie. Cały czas człowiek się rozwija.

Było w międzyczasie kilka cudnych chwil dla siebie w SPA. To prezent jeszcze urodzinowy 😍



Odpoczęłam, zrelaksowałam się, chciałoby się jeszcze...

Był Dzień Matki





Były kwiatki, szklaneczki do kawy, kwas "na twarz", pyszny deser 😀😍






A później tylko weekend pełen wrażeń w babskim towarzystwie 😊

Stary Dziwnów, hotel SPA, moje ukochane morze i bardzo miłe chwile.










Były długie spacery plażą i nie tylko, był basen, trochę wspomnień, dużo rozmów, morskie zanurzenie i na do widzenia gofr z frużeliną wiśniową 😋

 

 

 

 

No i teraz powrót do rzeczywistości, a jutro Dzień Dziecka 😍

Czasem warto "uklęknąć" 😌


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz