wtorek, 12 października 2021

Piździernik na całego ;-)

 Moi drodzy zimno, szaro, przekropnie, a dziś nawet lało, czyli jesień na całego 😕💧

Wpadam do Was na chwilkę, bo sporo się dzieje i doba trochę mi się kurczy, ale myślami jestem z Wami. Czasem przychodzi taki dzień jak ten dziś, gdy coś mi podpowiada - Napisz coś na Blogu 😃. I tym sposobem - jestem.

Moje pierwszaki jutro mają pasowanie na ucznia - strój galowy, krótki występ przed panią Dyrektor, trochę zadań do wykonania i będą uczniami pełną parą. Mały upominek gotowy, dyplomy podpisane 😊 będzie się działo...

Tyle z bieżących spraw, a raczej tych najbliższych. 

A co się u mnie przez ten prawie miesiąc działo?

Było różnie. W pracy ciężko, dzieci głowami w przedszkolu albo na wakacjach, a tu ławki, wymagania. Jest coraz lepiej 😂, choć nie wszyscy jeszcze "ogarniają" rzeczywistość😏Przykładów sporo od ciągle gubiących się różnych rzeczy, przez zostawiony z domu piórnik i pretensje do mamy, że nie spakowała aż do po stokroć razy powtarzanych poleceń, próśb, tłumaczeń. No ale cóż...życie...

Ja "odpoczęłam" chwilę na L4 w październiku, bo jak się okazało gardło słabo poradziło sobie z ciągłym półtoramiesięcznym mówieniem. Obyło się bez antybiotyku i tak na prawdę przerwa w mówieniu okazała się najskuteczniejsza.

Pod koniec września towarzyszyłam moim Rodzicom we wręczeniu przez Prezydenta Miasta medali i gratulacji z okazji 50 rocznicy ślubu. Co prawda minęło już trochę czasu, bo właściwie jest już 51, ale pandemia pokrzyżowała szyki. Było trochę wzruszająco, ale  i humor dopisywał 😍





 

Nawet nastąpiło nieoczekiwane spotkanie ze znajomymi 😊






Postanowiła pewnego razu spróbować szczęścia, bo jak to mówią, jak kuponu nie wypiszesz, to nie wygrasz 😂 i udało się. Najpierw branżowo, wygrałam książkę na długie jesienne wieczory.


A później voucher do Pierogarni Stary Młyn 😋




Miło, swojsko, klimatycznie, smacznie 😀

W obu przypadkach trzeba było ciut pomyśleć i proszę bardzo. To moje pierwsze wygrane w życiu, więc tym bardziej bardzo cieszą...

W międzyczasie był Dzień Chłopaka i Ogólnopolski Dzień Głośnego czytania, więc udaliśmy się do naszej szkolnej biblioteki 😊📜📖



Pewnej soboty postanowiliśmy zrobić coś szalonego, budzik nastawiliśmy na 6:00 i udaliśmy się do miejsca, o którym nie miałam pojęcia - Zielony Targ na Przełajowej. Zakupy zrobiliśmy, a powrót do domu na jajecznicę ze szczypiorkiem na śniadanie - bezcenny 😋

Trzeba to powtórzyć 😀

Co jeszcze u mnie nowego?

Strona śmiga, ludzie odwiedzają, cieszę się. Mam odwiedziny z Polski, z Irlandii, Stanów Zjednoczonych, Francji, Niemiec Wielkiej Brytanii, Indii, Rosji i Chin 😲 Szaleństwo 😍

Na grupie kolejne wydarzenie już niedługo - Webinar o tym "Jak stworzyć dobrą relację rodzic <-> nauczyciel dla dobra dziecka". Materiały już przygotowałam, pozostaje strona techniczna, ale dam radę 😊

Gdy jeszcze jesień byłą piękna i słoneczna, pospacerowaliśmy trochę...







...i znaleźliśmy takie cuda 😊

Była też wizyta u fryzjera, mała zmiana czasem potrzebna 😊


To tyle u mnie.

A na dobranoc:

Może być zdjęciem przedstawiającym tekst „" Spójrz wstecz. Za Tobą cała droga, którą przebyłaś. Wzloty upadki, sukcesy porażki. Łzy szczęścia, łzy rozpaczy. Chwile jasne jak świt i ciemniejsze niż noc. Το Ty, to Twoje życie. Każdy z tych momentów składa się na Ciebie. Dominika Dworak www www.wracajacdosiebie.pl”


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz