poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Szkoła

Zgodnie z wczorajszą zapowiedzą, dziś po długiej przerwie zjawiłam się w szkole. Miło zobaczyć to miejsce i zamienić choć kilka słów z kimś innym niż najbliżsi... Co się okazało w mojej klasie czekała niespodzianka 😏. Pierwsze wrażenie było dość zaskakujące












Ale okazało się, że nie wybuchła bomba, tylko pojawiła się szafa 😊
Skoro było gdzie, to trzeba było wszystko pochować, bo jak by to było wrócić do takiej klasy? Tak więc znów zapanował ład i porządek i mamy szafę 😀



Tylko prace plastyczne przypominają jak dawno nas tam nie było...
Dziś widziałam się z dzieciakami, uczyliśmy się dzielenia 😊, byli prawie wszyscy


 Nawet Figa uczyła się z nami 😂


Ona na pewno opanowała dzielenie 😀
Dziś znów jakiś mój pierwszy raz. Zrobiłam prezentację a raczej nagrałam filmik na Apowersoft cokolwiek to znaczy 😉. Słychać a nie widać, za to obrazy się zmieniają. Utrwalenie dzielenia, zobaczymy czy się sprawdzi. Wiem, że wszystko działa, czas wysłać do dzieciaków...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz