czwartek, 14 maja 2020

Różności

 Jakoś tak mi się skojarzyło Zosiowo. Tyle drzew, piękne, słoneczne, majowe niebo...








Jutro miałaby imieniny, a to historyczne zdjęcie, też majowe, może właśnie imieninowe? Są konwalie, to na pewno maj 😊




 Dziś odwiedziny w innym miejscu i cóż... Pozostaje spojrzenie w niebo, wspomnienie, westchnienie i...  czas na imieninową kawę 😏







Jeszcze rzut oka na piękne niebo spoza gałęzi pełnych liści i powrót do domu.

To też Babcia, taka nowoczesna - Mądra Babcia - dziś słuchałam Jej wykładu o komunikowaniu się. Temat morze...ale ciekawy i w prosty sposób przybliżony słuchaczom.
 Ponieważ dziś różności, to obok tył książeczki dla dzieci, którą napisała kuzynka mojej mamy, a ja chcę ją nagrać i wysłać dzieciakom z klasy jako upominek na Dzień Dziecka. To opowieść o Mango 😀, psiaku ze zdjęcia.









I trochę kulinarnie - takie śniadania królują na moim stole - pycha 😋


 I nowinki obiadowe, coś w końcu trzeba robić będąc w domu, prawda? 😉









Tutaj po upieczeniu. Podane z ziemniakami i młodą kapustą 😄


A to już pomoc dydaktyczna, no oczywiście liczydło a raczej liczydełko 😉, a skąd się tu wzięło i po co? Dostałam smsa: Masz może liczydło, bo palców brakuje do obliczeń? No mam, w końcu jestem nauczycielką 😊 Już sobie radzę z obliczeniami bez liczydła, bo jestem w 2 klasie, to oddam potrzebującym 😉 Mam nadzieję, że się przyda i matematyka okaże się nie tak bardzo trudna.

3 komentarze:

  1. Twoja systematyczna, codzienna praca na blogu motywuje do działania.👍🌞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Mnie takie wpisy też motywują do kontynuowania ;-)

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń