środa, 10 czerwca 2020

Imieninowo



Dziś pobudka skoro świt. To jeden z tych dni, kiedy nasza Figa chciała o 4:20 iść na spacer 😀 Tak więc przewietrzone od rana, ale pospałoby się jeszcze trochę...
No o 5:30 zmrużyłam oko, a gdy o 7:00 się obudziłam, to czekała na mnie taka oto miła niespodzianka. Paweł Domagała od pewnego czasu jakby balsam dla duszy...


Posłuchane - zdolna "bestia" - słowa Jego i muzyka we współpracy też 😊










Świadectwa sczytane, błędy poprawione, po weekendzie można drukować 😃

Było posłuchane, ale i potańczone...





...dziś z "Roztańczoną Babcią" w tle - Samba 😂, a co tam? każdy ruch się liczy 😏

Po południu miła niespodzianka 😍 znienacka pojawili się moi Rodzice. Człowiek nieprzygotowany na gości, ale szybko się ogarnęłam, nic specjalnego kawa, herbata, wafelki, chwila rozmowy, piękny kwiat i dodatek 😉 i pojechali...










Biały ma kolegę 😉, dopiero się pojawił i już jaki duży? Najważniejszy na parapecie 😂






Dotarły też do mnie życzenia od osób, które zawsze o mnie pamiętają - bardzo dziękuję 😘

Były oczywiście telefony z życzeniami, dziękuję wszystkim za pamięć  😀 miło, gdy o Tobie pamiętają, a tak szczególnie w tym dniu 💖





Figa coś dziś "markotna", czuje pismo nosem, coś się dzieje, córcia się wyprowadza...





a ona już tęskni, nie odstępuje Jej na krok...







Wieczorowo rozpoczęliśmy nowy serial - nazwany - popołudniowym - "Słodkie magnolie".
"Wieloletnie przyjaciółki Maddie, Helen i Dana Sue z miasteczka Serenity na południu USA pomagają sobie w godzeniu związków, życia rodzinnego i pracy."
Zapowiada się przyjemnie 😊, zobaczymy, czy powstanie wymarzone spa?, jak ułożą się losy przyjaciółek?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz