środa, 3 czerwca 2020

Na legalu ;-)

Dziś od rana pracowicie, do sprawdzenia sporo, ale dzień obudził mnie pięknym słońcem 😀

No i zamiast jogi natrafiłam na Roztańczoną Babcię i przeczytałam:
"Dziś tańczymy romantycznie, nastrojowo i uczuciowo, "Bachata" rodem z Dominikany.
Zapraszam na 9 odcinek zajęć tanecznych z cyklu Roztańczona babcia z Kamil Karliński instruktorem tańca z Egurrola Dance Studio - Kraków." No to do dzieła 😊

Powiem Wam, super sprawa 😀, chyba będzie to moja ulubiona, kolejna rozrywka "po godzinach" 😏
Jeśli ktoś myśli, że to tylko dla Babć, to zapraszam do tańca 😀

No to potańczone, chętnie wrócę do wcześniejszych odcinków 😃

Kolejny krok na dziś, to zgodnie z tematem posta - "na legalu" 😉, naturalne ogarnięcie 😂Pani Małgosia stanęła na wysokości zadania i jestem z tego faktu bardzo zadowolona 😊


Szybki powrót, bo on - line Rada Pedagogiczna, stąd okulary, bo lepiej w nich widać to, co dzieje się na ekranie 😏. Jutro do pracy, trzeba odebrać podręczniki i książki z biblioteki. Spotkam Rodziców moich uczniów po prawie 3 miesiącach (oczywiście z zachowaniem wszystkich obostrzeń)...
A w domu takie piękności na mnie czekają 😍


 To z "ogródka na wschodzie" - dzieci przywiozły z daleka. Jeszcze wczoraj były to małe pączki, a już dziś piękne, rozwinięte panny piwonie puszą się w wazonie (ooo, nawet do rymu 😏)
 Z "radosnego ogródka" pięknie pachnące konwalie 😊, które dostałam dziś od mojej Mamy 😀

I różyczka, którą dostałam od córci. Kwiatki pięknie rozwijają swoje płatki, każdego dnia niespodzianka w postaci nowej różanej królewny 😊










A po obiedzie pyszne ciasto od Dorotki 😋

I wieczorny seans - kolejny odcinek hiszpańskiego serialu "W czasach wojny"...
Rok 1921. Pielęgniarki z madryckich wyższych sfer otwierają w Melilli szpital dla żołnierzy walczących w wojnie o Rif. Ratując życie, znajdują też przyjaźń i miłość.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz