środa, 1 lipca 2020

Środek

Dzień rozpoczął się dość spokojnie, czyli podobnie jak inne od pewnego czasu 😂. Plany jakieś były, ale niekoniecznie do zrealizowania dziś, w końcu "nie zając", nie uciekną 😉. Pojawiła się spontaniczna propozycja kawy w miłym towarzystwie 😃

Spotkałam się z koleżanką, z którą nie widziałyśmy się ponad dwa lata, a wcześniej razem pracowałyśmy.
Ona młodziutka pani psycholog, ja doświadczona pani "od I-III", ale jakoś tak nam było po drodze. Mimo tej długiej przerwy odniosłam wrażenie jakbyśmy się widziały wczoraj, no może z miesiąc temu, bo jednak trochę się u nas wydarzyło 😊 I tym sposobem w przemiłym towarzystwie spędziłam dzisiejsze przedpołudnie - dzięki Ola 😀






Po powrocie jakieś ostatnie rzeczy trzeba było wysłać do dyrekcji, a konkretnie tak zwaną samochwałkę (bardzo tego nie lubię) do motywacyjnego 😏

Okazało się, że dziś Dzień Psa, postanowiłam uczcić to robiąc naszej Fidze zdjęcia z momentu, który zawsze mnie rozbawia 😀








Oto właśnie nasza Figa idzie na spacer 😂😂😂

Oczywiście dźwięk zapinanej obróżki działa jak motywator do wymarszu, ale zanim to nastąpi, to najczęściej tak właśnie to wygląda  😊

Obiecałam zielone kuleczki balkonowe 😊



Oto one 😀 i bynajmniej to nie agrest 😂, chyba...








No i żeby nie było nic dla ducha, to znów posłuchałam wykładu Magdy z Selfmastery, dziś na temat: "Podstawowe rzeczy, które warto robić do końca życia" 😊
  • Ważny jest codzienny ruch, ćwiczenia 💪😤, no staram się, staram 😉
  • Dobre jedzenie i nawadnianie 🍓💧, czasem się udaje 😊
  • Odpowiednia ilość snu 😴, rożnie to bywa 😊
  • Praca nad czymś ważnym dla mnie 😏, hmmm moja praca, a w wolnej chwili 📖, ✏
  • Medytacja 🙏, tam mnie jeszcze nie było 😀
  • Czytanie i nauka 😊, zdarza się 😃
  • Znajdowanie czasu na refleksję nad życiem 😌, no to piszę bez cenzury tutaj 😀
  • Oszczędzanie pieniędzy 😏, tego nie umiem...jeszcze... 😕
  • Robienie czegoś, co sprawia Ci przyjemność 😃, coraz częściej 😂
  • Spędzanie jakościowego czasu z bliskimi 😀, staram się jak mogę 😍
Zobowiązanie się do robienia czegoś do końca życia powinno działać dopingująco 😃 To do dzieła 😍

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz