piątek, 7 sierpnia 2020

Po ponad roku

Dziś spotkanie po ponad roku z bardzo dobrą koleżanką, taką od serca, z którą to można o wszystkim pogadać i której miło się słucha 😊

Kawa urodzinowa, co prawda urodziny były już trzy miesiące temu, ale koronki nie pozwalały na spotkanie, to nareszcie udało się dzisiaj. Do kawy pudding z chia z malinami  😀

Trzy godziny rozmowy i jeszcze ciągle mało 😂

Tak to jest kiedy się spotkają matki dorosłych dzieci 😍

Dzięki Iwona 😘

 


Wczoraj moja Zuza zaprojektowała mi okładkę do mojej książki, jest mega  😍😃 Bardzo mi się podoba i nie tylko mi 😊 No ale rozmawiałyśmy też o całości graficznej i Zuza podpowiedziała mi, żebym zobaczyła bestselery w księgarni. Mówiła: " Zobacz jak są zrobione od strony technicznej, jaką mają grafikę, co się Tobie podoba, a co nie i zrób po swojemu" 😏 Tak więc za radą córci,
a przy okazji spotkania weszłam do Empiku.


 

 

 Pooglądałam, coś tam już wiem i przy okazji kupiłam książkę 😃


 

Po południu pomidory uszykowaliśmy do transportu... Jadą na wakacje 😃

Wieczorem mieliśmy odwiedziny powakacyjne mojego brata z żoną 😃 Poopowiadali jak było 😉 Pogadaliśmy, teraz czas na nasz urlop 😊

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz