poniedziałek, 12 października 2020

Ciężkawo

 Poniedziałek po szkoleniowym weekendzie, to niezłe wyzwanie...



Pierwsza lekcja - wf na dworze 😊




Chłopaki pograli w piłkę, dziewczyny poszalały na placu zabaw.

Wszyscy wywietrzeni, gotowi do pracy 😄


Potem było już tylko gorzej 😲😨😭ale dałam radę 💪😈

Po południu odwiedziny w sklepie 




Dużo tam wszystkiego 😍, ale tym razem zakupy raczej malutkie 😉



Mam takiego pięknego cyprysika w pięknej osłonce pasującej do mojego "kącika" 😍

 

 

 

Zdążyłam jeszcze przygotować się do jutrzejszego zebrania z Rodzicami i do pierwszych symulacyjnych mediacji warsztatowych. Wszystko jutro, znów będzie się działo 😂

Posłuchałam też Justyny w Jej "Poniedziałkowym kopniaku w dobrym stylu". Dziś o "Iskrze mocy, która sprawia, że jesteś wyjątkowa. Jak ją odkryć?" Jak zwykle pełna energii i pozytywnych emocji osoba opowiada o filmie, który oglądała z Rodziną w niedzielę - "Bruce wszechmogący". Film znam. To on podsunął Justynie temat spotkania. Tam faktycznie jest "Iskra Boża", taka moc, którą każdy ma w sobie. Każdy, ja też 😍

Tak więc dobrej nocki kochani 😍



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz