poniedziałek, 5 października 2020

Kiedy to się stało???

 Dziś 202 wpis 😲, szaleństwo, kiedy? Jeszcze niedawno był 100 i ogromna radość, a tu już ponad 200. I co teraz? Nie wiedziałam, że będę miała tyle zapału, pomysłów i chęci do codziennego dzielenia się z Wami swoim życiem, a jednak 😊 Bardzo dużo się przez ten czas wydarzyło, zmieniło, zaskoczyło w większości pozytywnie i to jest super 😂

 Za oknami jesień z pięknym niebem za oknem,


...mimo tego, że chwilami szaro, buro i ponuro, humor mi dopisuje 😏

Jestem z siebie dumna...cóż za skromność 😉, ale przyznajcie sami, że robić coś codziennie od ponad 200 dni, to jest już coś 💪

Teraz trochę statystyk, które są "motorem" do kontynuowania wpisów 😊

To jest 202 wpis. Wyświetleń od początku istnienia bloga 6,32 tyś., 28 komentarzy za które bardzo dziękuję 🙏 Najwięcej osób, bo aż 73 przeczytały post "Setka :-) Świętujemy:-)" - ciekawe ile osób przeczyta dzisiejszy wpis??? 

Cieszy mnie też bardzo to, że  moimi czytelnikami są osoby z różnych stron. Największe zainteresowanie oczywiście w Polsce 6,15 tyś. odczytów, ale też jest międzynarodowo 😂 Stany Zjednoczone 98, Dania 26, Wielka Brytania 21, Niemcy 16, Nieznany Region 5, Hiszpania 1, inne 4. O kurcze, rewelacja 😃

Do tego moje "Felietaże" - 462 odsłony i liczę oczywiście na to, że niebawem będzie 500, ale to co jest do tej pory, to ogromna dla mnie radość 😃 Będą kolejne, obiecuję i na pewno dam znać 😊

Kochani bardzo, bardzo dziękuję, że jesteście tutaj ze mną mimo swoich spraw, obowiązków, zajęć codziennych. Myślę, że skoro jesteście, to warto pisać 😍

Nie ukrywam, że bardzo mnie to wszystko dowartościowuje i staje się "motorem" do dalszego działania. Moi najbliżsi już wiedzą, że codziennie wieczorem siadam do mojego laptopa i piszę do Was, jak to nazywam "Słowo do narodu" 😂 

W tym miejscu bardzo dziękuję za miłe słowa, które słyszę na temat mojego bloga, cieszę się, że lubicie czytać i być tutaj ze mną 😘

Tak właśnie robię, czego i Wam z całego serca życzę 😊

Bo oczywiście to nie koniec tych drobnych rzeczy, mam jeszcze mnóstwo planów 😍



2 komentarze:

  1. Jestem z Ciebie bardzo dumna moja kochana Gosieńko.Podziwiam za wytrwałość oraz przyznaję,że bardzo ładnie ubierasz w słowa swoje myśli, sukcesyi nieraz małe porażki.Tak trzymaj !!! Twoja wierna czytelniczka ❤😘🐭

    OdpowiedzUsuń