środa, 14 października 2020

W tym dniu

  Dziś Dzień Edukacji Narodowej, czyli potocznie Dzień Nauczyciela, w tym roku bardzo deszczowy i wietrzny, a poza tym "koronkowy" 😕 No, ale nie żebym narzekała 😊

 

Niespodzianka czekała w formie prezentacji ze wspomnieniami, podziękowaniami i  życzeniami 😀

 

 

To taka próbka tego co dzieci mi przeczytały na lekcji, nie ukrywam, że się wzruszyłam 😌 Ale szybko mi przeszło, bo ciąg dalszy świętowania był całkiem wesoły 😃


Był też miły akcent od dyrekcji 😃 Poczułam się doceniona 😊 nie tylko finansowo 😉


 

A po południu relaks przy kawie 😁 w miłym towarzystwie 😊



W międzyczasie zrobiłam dwa zadania z mediacji, nałożyłam farbę na Zuzy głowę, a jeszcze przygotowałam obiad, a tak w ogóle, to byłam w pracy 😂... Teraz wieczorny odpoczynek 😌


Jeszcze takie miłe słowa na dobranoc

Pani Małgosiu, 

To my bardzo dziękujemy za Pani ogromny wkład w dydaktykę i wychowanie naszych dzieci. Jest Pani przykładem wspaniałego pedagoga, z wielkim sercem i ogromną mądrością. Dzieci lepiej trafić nie mogły i strasznie szkoda, że to już ostatni wspólny rok. 

Niech ten rok będzie dla Pani dobrym czasem i pozwoli zapamiętać klasę "c" tak dobrze, jak my zapamiętamy Panią! 

Ściskamy mocno, choć wirtualnie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz