poniedzia艂ek, 7 grudnia 2020

Po Miko艂ajkach

Bardzo ciekawe niebo od rana 馃槒

 

Ale dzi艣 spacer z Fig膮 wieczorny, za to podczas lekcji jeszcze Miko艂ajkowo. Porozmawiali艣my i narysowali艣my portrety tego, kt贸ry by艂 wczoraj, nawet ja spr贸bowa艂am 馃槀





Zabawa by艂a przednia, czasem mo偶na popracowa膰 inaczej ni偶 w 膰wiczeniach i podr臋cznikach...

Pos艂ucha艂am Justyny Krawczyk w Jej kolejnym Poniedzia艂kowym Kopniaku w Dobrym Stylu, m贸wi艂a o 10 pytaniach, kt贸re warto sobie zada膰, aby odkry膰 siebie. Jak na moje oko, pytania trudne, sami zobaczcie:

1. Jakie s膮 Twoje warto艣ci, czym si臋 kierujesz?

2. Kim chcesz by膰?

3. Czego chcesz w 偶yciu najbardziej, jak chcesz 偶y膰, co chcesz po sobie zostawi膰?

4. Czym jest dla Ciebie sukces?

5. Co sprawia, 偶e jeste艣 wdzi臋czna, za co?

6. Co najbardziej lubisz w sobie?

7. Jak b臋dziesz si臋 czu膰, gdy staniesz si臋 sob膮?

8. Jaki jest Tw贸j najwa偶niejszy cel 偶yciowy?

10. Co Ci臋 powstrzymuje?

I co? 艁atwe? Dla mnie niezbyt, ale warto pomy艣le膰 馃槉

Byli艣my dzi艣 w centrum handlowym, dawno mnie tam nie by艂o. Pierwsza wizyta wczesnym popo艂udniem, og贸lnie ludzi ma艂o, Empik "zaliczony". Niestety z powodu pomy艂ki musieli艣my tam wr贸ci膰, by艂o ju偶 p贸藕niej, no i ludzi wi臋cej, nawet przed Empikiem kolejka, bo wchodzi okre艣lona liczba os贸b. No ale uda艂o si臋, ju偶 wszystko gra 馃槂 Jako艣 tak nie mam chyba jednak ochoty na bieganie po sklepach...

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz