czwartek, 21 stycznia 2021

Święto

 Od rana niebo było dziś takie piękne 😀

 

Rzadko takie zjawiska można zobaczyć  w centrum miasta, ciekawe. To tuż przed wschodem słońca.

Po powrocie z pracy pierwszy trening pilatesu (wykupiłam karnet na 4 spotkania, jedno w tygodniu).


Zajęcia on line w grupie ośmioosobowej 😏 Ciekawe czy jutro się ruszę 😂? Myślę, że jakoś to będzie, muszę tylko wejść na 2 piętro do klasy, a ćwiczenia były głównie na nogi 😂Zobaczymy co Krysia zaproponuje w przyszłym tygodniu, może rąk nie podniosę do góry w kolejny piątek? 😂

Dziś też Dzień Babci, jutro Dzień Dziadka, są tacy, którzy świętują 😍 Najlepsze życzenia 💗🌷🌹☕🍰 To chyba miłe uczucie mieć wnuki.
Póki co chwila wspomnień 😊

Ile to lat już minęło?  

Teraz pozostaje mi tylko mieć ich w pamięci i niekiedy przypominać ich słowa - takie mądrości "babcio - dziadkowe".

Nie umiera ten kto, pozostaje w sercu i pamięci bliskich.”

Babcia  Zosia mówiła: "Masz dwoje oczu, dwoje uszu i jedne usta", a Dziadek Kaziuś mówił do mnie:"Kacha, Ty do zakonu? Chyba takiego gdzie dwie pary papci koło jednego łóżka stoją?". Babcia Helcia w tramwaju zapytała:"Małgosiu, kto to jest?" (to była zakonnica), a ja na to (miałam może ze 4 latka):"Babajaga". No cóż, dziećmi nie ma co się chwalić 😂

Na dobranoc:

 


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz