piątek, 19 lutego 2021

I kolejny piątek

 Za tydzień, to już będę raczej o tej porze w kuchni 😀 Dziś poranny spacer z Figą, potem długo w pracy. Dziś dzieciaki zabawiły się w projektantów. Każdy wybrał sobie jednego bohatera baśni i Go ubrał według własnego pomysłu, była niezła zabawa, a prace? Jak zawsze super 😊

 


Po powrocie do domu jakieś tam sprzątanie, bo nie wiadomo jak to będzie jutro? No ja znów o tej szczepionce 😩😤Może lepiej się nastawić na "gorsze" i się miło rozczarować...

W skrzynce dziś czekał na mnie kolejny numer prenumeraty "prezentowej" 😉 


Nadchodzi weekend, to można skoczyć gdzieś i pozwiedzać. Może do Dubaju? 😂 A może do Londynu? Można też do Tykocina 😃 Gdzieś wpadnę...





Moja grupa na FB liczy już 56 członków. Może dla niektórych to niewiele, ale dla mnie jest super. Liczę oczywiście na więcej i na aktywność, ale to chyba ja muszę ją wywołać. Myślę nad kolejnym postem i chyba już wiem o czym będzie...

Dowiedziałam się dziś, że:

I znalazłam 10 zasad urzeczywistniania marzeń 😄

1. Zrozum czego pragniesz w życiu.

2. Zmień marzenia w cel.

3. Uświadom sobie swój potencjał.

4. Zbuduj silną motywację.

5. Postaw na kamienie milowe - cele "po drodze".

6. Otaczaj się właściwymi ludźmi.

7. Przekaż władzę swojej motywacji.

8. Zostań łowcą okazji - porażki się zdarzają, bo działasz.

9. Podejmuj konkretne działania.

10. Bądź wdzięczny i wyrażaj wdzięczność.

Nic tylko brać się do roboty, a marzenia sobie spełnimy 😍

I na dobranoc:

To tak jako podsumowanie 😏

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz